søndag 18. mars 2012

Fin søndag!

Våknet uten bakrus, veldig opplagt i dag! Man setter så pris på helg og fridager når man har en jobb.
Først måtte vi reise en tur bort til de som hadde festen i går, fordi bergenseren, som ble passe beruset i går hadde glemt lue og hansker (Verdens undergang!!)

Fin ørepynt fra Glitter! Litt vond å ha på synes jeg, men så verdt det! 

Helt siden jeg våkna i dag hadde jeg cravings på egg og bacon frokost, og det ble ikke akkurat bedre etter at vi valsa rett inn i frokosten (med egg og mye digg!) borte hos de folkene.. Så på vei hjem bestemte vi oss like greit for å spise Lunsj på Egon.



Nam Nam Nam Nam!! Egon har så god mat! Men glemte å bestille hvitløkdressing, så det var litt trist. Men jævlig godt allikevel!



Elsker min nye jakke! Og det at det faktisk (på dager som i dag!) er varmt nok ute til at jeg ikke trenger noe særlig mye mer. Vår i luften!
- Liker egentlig ikke det siste bildet her, men bergenseren mener at det var så fint...!

Ha en fin søndag alle! <3

1 kommentar:

  1. Så koselig dag, med mange bilder ;)

    sv; Hehe. Vet ikke helt hvordan jeg trives ennå, ser bra ut så langt :) Men at jeg jobber så mye betyr egentlig bare at jeg har økt stilling enn tidligere xD

    SvarSlett